INFORMACJA

image_pdfimage_print

Informacja o utworzeniu w budynku Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu punktu informacyjnego Powiatowego Zespołu d/s Orzekania o Niepełnosprawności.

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że po stosownym zawarciu Porozumienia pomiędzy Powiatami: Świebodzińskim i Międzyrzeckim, od miesiąca listopada 2017 r. na terenie Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu zostaje utworzony dla mieszkańców powiatu międzyrzeckiego zamiejscowy Punkt Informacyjny Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Świebodzinie. Biuro będzie czynne w każdy pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca (6 i 20 listopad, 4 i 18 grudzień)  w godzinach od 9.00 do 14.00,  z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Pomieszczenie usytuowane zostało na parterze budynku przy ul. Przemysłowej 2 w Międzyrzeczu w pokoju nr 14 (kierując się z wejścia głównego po lewej stronie korytarza).

W punkcie informacyjnym będzie można załatwić wszelkie formalności związane ze złożeniem wniosków o:

  • wydanie orzeczeń o stopniu niepełnosprawności, dla osób powyżej 16 roku życia;
  • o niepełnosprawności , dla dzieci do 16 roku życia;
  • do ulg i uprawnień, dla osób posiadających orzeczenia innych organów;
  • o legitymację osoby niepełnosprawnej;
  • o wydanie karty parkingowej.

Ponadto po wcześniejszym umówieniu się drogą telefoniczną lub elektroniczną z pracownikami Powiatowego Zespołu ds. Osób Niepełnosprawnych w Świebodzinie (tel./fax +48 68 4755348;  tel. + 48 68 4755349), (e-mail: rdzieciaszek@wp.pl) będzie możliwość odbioru gotowych kart parkingowych, legitymacji osób niepełnosprawnych, zawiadomień o posiedzeniu składu orzekającego jak również orzeczeń o niepełnosprawności lub stopniu niepełnosprawności (o ile nie minie 14 dni od dnia wydania orzeczenia).

W związku z powyższym proszę o upowszechnianie informacji o możliwości załatwiania powyższych spraw w powyższych terminach, bez konieczności dojazdu do Świebodzina.

Międzyrzecz, 16.10.2017 r.

Starosta  Międzyrzecki

Grzegorz Gabryelski