SZKODA CZASU NA WKUWANIE

image_pdfimage_print

SZKODA CZASU NA WKUWANIE, CZYLI JAK UCZYĆ SIĘ SZYBKO I SKUTECZNIE?

Uczniowie uczestniczą w treningach podnoszących sprawność czytania, myślenia i zapamiętywania, poznają ciekawe techniki rodzenia sobie ze stresem. Podczas zajęć ćwiczą synchronizację pracy półkul mózgowych, żonglują piłeczkami, zapamiętują technikami pamięciowymi materiał, który później będą omawiać na lekcjach. Poprzez gry i zabawy uczniowie poznają prawa rządzące naszymi emocjami i uczuciami, odkrywają pozytywny obraz siebie. Podkład do zajęć stanowi muzyka klasyczna. Uczniowie będą również wykorzystywać możliwości tablicy interaktywnej oraz przygotowywać prezentacje multimedialne.

Zajęcia prowadzą wykwalifikowani nauczyciele – posiadający certyfikat trenera w zakresie technik uczenia się: pani Dorota Dymnicka, pani Agnieszka Środecka, pani Joanna Wrona, pan Mirosław Romanowski.

Oto co mówią trenerzy o pracy z uczniami w swojej grupie:

Pani Agnieszka: „Uczniowie chętnie uczestniczą w warsztatach, w atmosferze odprężenia i radości. Mam nadzieję, że pomogą  im one zbudować własny wizerunek i poznać własne uczucia i emocje”.

Pan Mirek: „Trening czyni mistrza  i nauka przez zabawę – tak krótko można scharakteryzować to, co robimy w czasie zajęć”.

Pani Asia: „Uczniowie, pomimo późnej godziny, chętnie uczestniczą w tych zajęciach. Są aktywni, a zarazem skoncentrowani na zadaniach. Bardzo lubią ćwiczenia kinestetyczne”.

Pani Dorota : „Zajęcia wymagają od uczestników dużej samodyscypliny. Tylko systematyczna praca pozwoli osiągnąć sukces”.

A oto opinie gimnazjalistów – uczestników zajęć:

Kacper: „Warsztaty rozwijają moją pamięć, dzięki czemu szybciej przygotowuję  się do klasówek”

Michał: „Nie tylko poznajemy  techniki uczenia się, ale bierzemy też udział w różnych grach i zabawach”.

Dominika: „Zajęcia są bardzo ciekawe, robimy wiele interesujących rzeczy. Dzięki gimnastyce oka mogę dłużej i szybciej czytać.”

Kamila: „Jest wesoło, mam nadzieję, że będę wykorzystywała poznane techniki”.

Dominika: „Moim ulubionym elementem zajęć jest relaksacja i trening żonglowania piłkami”.

Asia: „Zajęcia są fajne, pomagają w zapamiętywaniu”.