WYCIECZKA SENIORÓW

image_pdfimage_print

W dniu 21 maja 2013 r. członkowie Klubu Seniora „Feniks” odwiedzili piękne zakątki Ziemi Świebodzińskiej.

W dniu 21 maja członkowie Klubu Seniora „Feniks” odwiedzili piękne zakątki Ziemi Świebodzińskiej.

Seniorzy rozpoczęli od zwiedzania Zespołu Klasztornego Cystersów, a obecnie siedziby Wyższego Seminarium Duchownego w Gościkowie-Paradyżu. Po obiekcie oprowadzał nas przesympatyczny kleryk II roku – Kamil z Drezdenka.

Natępnie udaliśmy się obowiąkowo do Świebodzina, aby podziwiać 36 m monument Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata. Byliśmy zachwyceni zagospodarowywaniem się otoczenia wokół pomnika. Odwiedziliśmy również Sanktuarium Bożego Miłosierdzia.

Kolejnym etapem naszej podróży była Perła Ziemi Lubuskiej, czyli Łagów. Wizytę rozpoczęliśmy od zjedzenia obiadu w Pensjonacie „SAGE”. Popołudnie spędziliśmy na zwiedzaniu zabytków Łagowa. Większości starczyło sił, aby wejść na taras widokowy baszty zamkowej. Wysiłek się opłacał, bo widok zapierał dech. Przewodnik pokazał nam wiele niezwykłych miejsc – np. cmentarz niemiecki na wzgórzu.

Pełni wrażeń wieczorem wróciliśmy do Przytocznej. Dziękujemy naszej szefowej Heni Żuk za zorganizowanie tej wspaniałej wycieczki i odkrywanie piękna Ziemi Lubuskiej.